1

sobota, 23 kwietnia 2011

Wielki Post

zapraszam na nowego bloga: misiakotek.blogspot.com

- Ty czujesz, że nachodzą Święta?- spytała koleżanka towarzysząca mi na wieczornym dyżurze.
- Wiesz, właściwie to nie,jakoś zupełnie nie, w pokoju bałagan, czuję się tylko zmęczony
W tym roku ten czas przeszedł niepostrzeżenie. Kilka razy próbowałem coś z tym zrobić ale bez skutku. Z drugiej strony czy chodzi wyłącznie o zewnętrzne formy?
Gdy wczoraj jechałem w wielkopiątkową noc przez miasto do domu zastanawiałem się co zyskałem przez czas postu.Zatrzymałem się, usiadłem na ławeczce nad brzegiem Wisły i znalazłem. Zacząłem uczyć się wyrozumiałości wobec innych, tłumaczenia sobie ich zachowań, które chciałbym potępić, uczę się zauważać bagaż doświadczeń, ran jaki ze sobą niosą inni ludzie. To chyba dużo.

3 komentarze:

  1. refleksje nad wisłą są bezcenne... wiem coś o tym, choć dawno nie miałem okazji. wesołych świąt!

    C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani! Dziękuję :) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń