1

sobota, 27 lutego 2010

Na niebiesko

Komentarz a raczej podsumowanie mojego bloga w linku na blogu Szloma zobowiązuje. W końcu rzesza czytelników żądnych rewii mody i urody zaglądając tu może czuć się rozczarowona. W sklepach odzieżowych bywam często i przyznaje się do tego bez bicia. W ramach postanowień wyznaczyłem sobie ostatnio bardzo rygorystyczny target trzech nowych ciuhców w tym roku... i już go przekraczam zawężając na włąsny użytek rosumienie słowa ciuch. Kupując czy nie zaglądam do takich sklepów z czystej ciekawości co nowego się nosi.
Na początek kolekcja na wiosnę 2010 polskiem marki Reserved. Muszę przyznać, że już sama wystawa była dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Przyzwyczaiłem się już, że Reserved omija część trendów szerokim łukiem, jeśli są zbyt odważne i ubrania szyte w ten sposób w naszych polskich warunkach mogłyby się nie sprzedać. A tu szok. Na wystawie manekin w turkusowych rurkach, niebieskim kardiganie i niebieskim t-shircie. Tegoroczna kolekcja jest bardzo świeża, w sam raz na początek nowej dekady. Część trendów mimo ciągle szokującego wyglądu (jak kolorowe spodnie rurki) nie jest nowością, mimo wszystko uważam, że to jedna z najładniejszych kolekcji tej marki w ostatnich latach. W ramach wspierania trafionych pomysłów polskich projektantów zakupiłem tam cienki niebieski sweter i tym sposobem wykorzystałem jedną trzecią ciuchowego targetu :)
W HM pojawiła się zupełnie nowa kolekcja - H&M Blues od koloru blue. Niebieskie jest wszystko, od butów po czapki. Do łask wracają niezbyt piękne jeansowe koszule i ciekawsze spodnie marmurki. Poza tym turkus, biel, szarość i czerń. Niebieski to bardzo wdzęczny kolor i nawet w dużych ilościach nie męczy czego nie można powiedzieć o modnych w poprzednich sezonach fioletach. A przy niebieskich oczach jak moje... że też akurat teraz postanowiłem zrobić ciuchowy post ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz