1

piątek, 16 kwietnia 2010

Klub mody i urody - tenisówki

Dopiero dziś odkryłem jak wiele możliwiśco dają takie buty. Jest masa materiałów, kolorów i fasonów. Do tego cena! Bardzo dobrej jakości, świetnie wyglądające tenisówki możemy mieć już za 70 zł! Jeżeli przygtujemy 150, za które dość trudno kupić sensowne adidasy, w świecie tenisówek możemy przebirać między wszystkimi modelami.
Tak zrobiłem dziś ja. Poszedłem po adidasy. Osoby, któe mnie nie znają muszą wiedzieć, że zakup spodni i adidasów w moim wydaniu jest czynnością trudną i bardzo czasochłonną. But musi być na tyle minimalistyczny, żeby poasował do wielu ubrań i okazji, z drugiej strony musi zawierać dominujący w danym sezonie trend...
Chodziłem od sklepu do sklepu aż w jednej z witryn zobaczyłem plakat Converse: chłopak ubrany w moim stylu ale w tenisówki leży i naprawia rozkręcony syntezator.



Obecność tego ostatniego elementu przesądziła o zmianie stylu i po latach chodzenia w adidasach przesiadłem się na tenisówki.
Zdecydowałem się na niebieskie wysokie tenisówki polskiej marki HD. Obuwie jest świetnej jakości, w niczym nie ustępuje Conversom. Niestety miałem ogromny problem z wyborem modelu, najchętniej kupiłbym wszystkie.... Poniżej fragmenty katalogu firmy. Ceny plasują się na poziomie 70-130 zł za parę. Sklepy Heavy Duty znajdują się w większości polskich miast.


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, nie szukałem jeszcze mokasynów więc Ci nie pomogę. Wiem, że mokasyny są teraz podobnie jak na przełomie lat 80. i 90. bardzo modne i tyle. To może jakieś bardzo eleganckie tenisóweczki :) złąpałem fazę na takie buty :D

    OdpowiedzUsuń