1

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Zacząć od nowa

To takie hasło. Teraz jest czas. Wielki Post to świetna okazja aby zrobić porządki w zachowaniu czy przede wszystkim sercu. Ale jeśli ten czas się przespało jest przecież całe życie - w ten sposób pocieszył mnie ksiądz na spowiedzi last minute w Wielką Sobotę.
Zupełnie przypadkowo :) razem ze świątecznymi prezentami "dostałem" bardzo niepozorną książeczkę. Z początku myślałem, że to instrukcja obsługi prezentu bo znajdowała się w pudełku, razem z kartą gwarancyjną. Jak się okazało trafiła tam po częsci przez przypadek...
"Modlitwa, co to takiego" Florisa jest komiksem. Momentami bardzo zabawna w krótkich zdaniach opatrzonych rysunkami mówi o tej podstawowej formie komunikacji, relacji z Panem Bogiem. Jak przystało na wzrokowca po obejrzeniu rysunki zostają mi w pamięci i przypominają się w najróżniejszych chwilach. W sczególności podczas jazdy na rowerze czy biegania bo to takie moje sposoby na wyciszenie i sprzędzenie czasu z samym sobą.
Fragment innej książki francuskiego rysownika znajdziecie w poście Sz. http://szloma-homofidelis.blogspot.com/2010/02/moj-ukochany-jest-jak-gor-wyzyny.html

1 komentarz:

  1. "Spowiedź last minute":P, a nie było takich spowiedzi np. w Tunezji? :P No i zawsze Ci powtarzam, że francuskie marki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń