1

środa, 21 kwietnia 2010

Maraton

Panie i Panowie! Mam przyjemność pochwalić się ukończeniem w niedzielę biegu o magicznym dystansie! Tak - nie wierzyłem, że się uda, kilka razy nie miałem siły a po powrocie otarcia i zakwasy. ....ale jakie to ma znaczenie. Przebiegłem 42,200 km!
Pokonanie tego dystansu wymagało obiegnięcia niemal całej Warszawy a na koniec kilku kółek wokół mojego osiedla. Tradycyjnie przedstawiam odczyt z biegowego zegarka:
dystans: 42,22 km
czas: 5:38 h (kilka razy przerwałem marszem, trzy razy wpadłem na chwilę do sklepu po picie :) )
kroki: 43110
spalone kalorie: 3729 kcal
W czasie przerw w biegu na marsz robiłem zdjęcia trasy - kilka z nich zamieszczam poniżej.

Most Świętokrzyski, w oddali dźwigi na budowei Stadionu Narodowego


Budowa Centrum Nauki Kopernik - kładą już elewacje




Most Poniatowskiego


Okolice Trasy Siekierkowskiej


Budowa Stadionu Narodowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz