1

niedziela, 3 stycznia 2010

2000-2009 Cz. III Leonardo DiCaprio/Robert Pattinson

Tym razem pojedynek w kategorii "bożyszcze nastolatek".

Pod koniec lat 90 za sprawą kilku filmów, z których najbardziej znanym był Titanic Brada Pita zdeklasował Leonardo Di Caprio. Próbowałem poszukać jakichś rankingów, tabelek, czegoś co wskazuje, że właśnie ten aktor był w tamtym czasie numerem jeden w wybranej kategorii. Trudno o takie zestawienia i pozostaje mi tylko w pamięci obraz wzdychających koelżanek.

 

Kto jest jego odpowiednikiem teraz? Niestety nie mam pod ręką czytelników Bravo za to wpadłem na świetną stronę z okładkami tygodnika od 1956r. do dziś (link dla zainteresowanych).Wystarczy przejrzeć żeby określić kiedy ktoś stał się sławny i na jaki okres przypadał szczyt popularności (zdjęcie na okładce obowiązkowo co dwa tygodnie). Biorąc pod uwagę ilość materiałów, wszelakich plotek i stron fanek w wyborze bożyszcza 2009 padło na Roberta Pattinsona. Po raz pierwszy pojawił się na ekranie w drugoplanowej roli w Harrym Potterze ale sławę przyniósł mu Zmierzch (Twilight) gdzie zagrał wampira. Z ciekawszych rzeczy, jakie udało mi się wyczytać w jednym z wywiadów Pattinson wspomina, że do 12 roku starsze siostry przebierały go w sukienki i traktowały jak jeszcze jedną siostrzyczkę... I na tym skończę bo się wkręcam i jak tak dalej pójdzie jutro o świcie, żądny nowych sensacji polecę do kiosku zaopatrzyć się w ostatni numer Bravo ;)

 

Na koniec, żeby nie było dziś cicho wzruszający utwór Emo Vampire w wykonaniu Key of Awesome:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz