1

środa, 15 grudnia 2010

Bombik i papieros elektronowy ;)

Tak właśnie! Dziś udałem się do stoiska i nabyłem elektronicznego papierosa. E-papieros działa jak inhalarot nikotyny. Do baterii podłączony jest atomizer podgrzewający płyn znajdujący się z kartridżu. Urządzonko wymyślili chińczycy, tam też wszystkie są produkowane. Przez ostatnie dwa lata sprzęt przeszedł ogromną ewolucję. Wczesne modele z pomarańczową diódką na końcu przypominały tradycyjne papierosy. Słabe baterie wymagały wymiany kilka razy w ciągu dnia a sam sprzęt zurzywał się przed upłynięciem kwartału. W tej chwili wchodzą e-papierosy czwartej generacji wspólnie oznaczone EGO. Parametry genialne, prawie dzesięc razy większa bateira niż we wczesnych modelach, duże zbiorniczki na płyn. Przeczytałem jeszcze opinie użytkowników tego cacka, nie spotkałem się z ani jedną negatywną.
Po takim przygotowaniu zdecydowałem się także na nabycie EGO2 marki Volish. Wydatek dość mocarny ale przy założeniu, że już nigdy nie wrócę do zwykłych papierosów zwróci się w ciągu dwóch miesiecy. Papieros w niczym nie przypomina popularnych już także u nas wczesnych modeli.Wielkością jest zbliżony do niewielkiego cygara, dym uruchamiany jest manualnie za pomocą przycisku. Czarna obudowa ze srebrną obrączką robi wrażenie bardzo eleganckiej.


Gdy tylko wróciłem do domu pośpiesznie rozpakowałem cały zestaw i wkręciłęm pierwszy kartomizer (to jest połączenie atomizera i kartridża) o smaku wiśniowym. Pierwszy buh. Wow! Daje leszego kopa niże tradycyjne fajki, aż zakręciło mi się w głowie. Po trzech nie chciało mi się już palić.Dałem spróbować tacie, który także jest nałogowym palaczem, przy pierwszym zaciągnięciu aż się zakrztusił "ale mocne, super!".
Płyny w e-papierosach są mieszanką glikolu i nikotyny, nie zawierają pozostałych 4000 związków obecnych w tradycyjnych papierosach, nie śmierdzą a ich używanie jest znacznie tańsze. No i największa wygoda - można je palić właściwie wszędzie.Już nie mogę się doczekać jak niczym w lepszych dla palaczy czasach bedę sobie chodził z moim e po biurze.
Najwięcej informacji o elektronicznych papierosach pod adresem:
 http://www.digicig.pl/dc/index.php
A własnie wyczytałem, że Volish EGO2 otrzymały tytuł "Męska rzecz 2010" przyznawany przez widzów TVN Turbo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz