1

środa, 1 grudnia 2010

Dieta Królów

Dziś pierwszy dzień diety! Moja koleżanka z boksu przetestowała ją na własnej skórze i ma
rewelacyjną sylwetkę. Postanowiłem spróbować z trzech powodów:
  1. Muszę schudnąć... tak licze z 18 kilo ;)
  2. Dieta jest sprawdzona na kolezance i kilku osobach z jej otoczenia zarówno pod względem bezpieczęństwa jak i efektów
  3. Tu koronny argument: dieta pozwala na niegoraniczone spożywanie pewnych produktów i nie wolno ani przez chwilę być głodnym!
Cały cykl diety trwa 14 tygodni. Podczas każdego z nich liczba produktów, które można jeść bez ograniczeń się zwiększa aż dojdzie do moementu gdy możemy jeść prawie wszystko.

W pierwszym tygodniu można jeść bez ograniczeń:

  • jogurty naturalne
  • odtłuszczony twaróg (do 5% tłuszczu)
  • surówki z jarzyn*
  • 1 jako
  • sól

*Dozwolone jarzyny: ogórki, kapusta, sałata, brukselka, szpinak,
kalafior, kalarepa, rzepa, rzodkiewka, cebula, por, czosnek,
pietruszka, papryka, koper, seler, brokuły, kabaczki, grzyby,
karczochy, zielona fasolka szparagowa, dynia, kiełki, szparagi.



Produkty można jeśc bez ograniczeń tylko nic poza nimi... Już koło
południa zorientowąłem się jak bardzo jestem uzależniony od kawy,
herbata także zabroniona, zero cukru, zero mąki. Postawiłem na biały
ser, który wyjątkowo lubię i dziś rano poleciałem do Biedronki po dwa
kubełki "Wiejskiego". Do tego dwie papryki i pęczek rzodkiewek. Póki
co nie złamałem diety ale ciągle myślę o gofrach albo pizzy z sosem
śmietanowym a diabełek podpowiada "zamów pizzę, od tego jednego razu
nic sie nie stanie, przecież jest tak zimno...". Na szczęscie nie
słucham bo już widze w myślach siebie w nowych czarnych rurkach, w
płaskim brzuszkiem i wyraźnymi rysami twarzy.. Póki co policzki mam opuchnięte jakby mnie coś ugryzło ale się nie poddaję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz